Sportlicentie

NIEUW vanaf 2020 : Sportlicentie nodig? Vul onderstaande fiche in. U ontvangt een mail met de vraag tot betaling van 50 Euro.
Opgelet, mails worden pas verzonden na 1 januari 2021.
Zodra uw betaling ontvangen is worden de gegevens doorgestuurd naar de FAI voor aanmaak van uw sportlicentie.

BELANGRIJK: de raad van bestuur heeft op 4 januari 2021 beslist dat diegenen die een sportlicentie hadden in 2020, automatisch (zonder invullen fiche, zonder extra betaling) een sportlicentie voor 2021 ontvangen.

De FAI legt elk jaar een database aan met alle informatie van de sportlicentiehouders. Daarom heeft de sportcommissie via de Koninklijke Belgische Aeroclub een document gekregen dat ze moet overmaken, ten laatste 3 weken voor een wedstrijd of voor de gelegenheid waar je je sportlicentie wil voor gebruiken.

Teneinde geen heen en weer geschrijf te organiseren, laten we u onderstaande fiche invullen. Van zodra je deze hebt verzonden, ontvangt zowel de voorzitter van de Sportcommissie KBBF, als jijzelf een mail met de fiche.

Deze fiche wordt bijgehouden door de voorzitter van de sportcommissie. Van zodra we alle gegevens hebben, je aan de voorwaarden voldoet en de betaling is in orde, is je sportlicentie in orde en kan je deelnemen aan wedstrijden en/of een record breken. Je ontvangt ook via email je nieuw sportlicentienummer. Vanaf 2016 worden er geen sportlicenties op papier meer verspreid..

De allerlaatste vraag (op pagina 3) is geen vraag van de FAI of de KBAC, maar wel van de sportcommissie.
Voor elke wijziging, gelieve de fiche opnieuw in te vullen. Nummer sportlicentie wordt aangevuld door de SC.
Persoonlijke gegevens
Thuisbasis

Persoonlijke gegevens:

* = verplichte velden

Vul hieronder je persoonlijke gegevens in

Hoe u contacteren?:

In geval van nood ...:

Dit is de laatste pagina. Zoals reeds vermeld in de inleiding, deze vraag is een vraag van de sportcommissie en maakt het de werking gemakkelijker bij een eventueel ongeval of in geval van 'dringend iemand bereiken'

Opgelet, geef bij voorkeur 2 personen en telefoonnummers op.

CAPTCHA image

Dit help ons om spam tegen te houden.