Indien u geen wijzigingen aanbrengt in de instellingen van de browser, dan bent u hiermee akkoord. Learn more

I understand

Page 1 of 2

Aanvraagformulier effectief lidmaatschap

Graag ontving ik het aanvraagformulier of effectief lid te worden van de Koninklijke Belgische Ballonvaart Federatie vzw

Even ter info :

Een vzw heeft twee soorten leden. Enerzijds zijn er de effectieve leden (synoniemen in de vzw wet: “werkelijke leden”, “werkende leden” of gewoon “leden”) en anderzijds zijn er toegetreden leden.

Effectieve leden zijn personen die lid zijn van de vzw en stemrecht hebben in de algemene vergadering. Die leden moeten op de algemene vergadering uitgenodigd worden en kunnen daar dus hun stem uitbrengen. Een actuele lijst van deze effectieve leden moet bijgehouden worden op de maatschappelijke zetel van de vzw.

Toegetreden leden zijn personen die geen lid zijn van de vzw, maar wel deelnemen aan de activiteiten die de vzw (in dit geval de federatie) inricht. Het gaat hier om personen die louter lid willen zijn van de federatie voor de informatie.

Toegetreden leden kunnen aanwezig zijn op de algemene vergadering indien de statuten dat voorzien, maar zullen nooit stemrecht hebben.

Onze statuten voorziet o.a. dat je als effectief lid, minstens een jaar doorlopend lid moet zijn van de vereniging en dat je moet voorgesteld zijn door 2 effectieve leden

Druk op volgende en vul je gegevens in. Een aanvraagformulier wordt u per kerende toegestuurd

Voornaam(*)
Naam(*)
Uw naam.
E-mailadres(*)
Graag je e-mailadres, zodat we u kunnen contacteren.
Telefoonnummer
Uw bericht
Post hieronder uw bericht.
Tik de cijfers over(*) Tik de cijfers over
Ververs

ALGEMENE VERGADERING

24 maart 2017
Sint-Niklaas
NOTEER HET ALVAST IN JE AGENDA!